BLIK

Co to jest BLIK?

to sposób płatności dostępny dla klientów BSZŁ w Łowiczu w aplikacjach: Nasz Bank, SGB Mobile. To 6-cyfrowy kod, który pozwala m.in. na:

  •  bezpieczne natychmiastowe płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych,
  •  wypłatę i wpłatę gotówki w bankomatach.

Jak płacić BLIKiem w Internecie?

  1. Wybierz „Płatność BLIK”.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
  3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

  Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

  1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
  3. Wpisz kod na terminalu.
  4. Potwierdź płatność w aplikacji mobilnej.

 Jak wypłacać BLIKiem w bankomacie?

  1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  3. Wybierz kwotę wypłaty.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  5. Potwierdź płatność w aplikacji mobilnej.

 Dowiedz się więcej o BLIKu na oficjalnej stronie usługi www.blik.com.

 

 Jak zacząć korzystać z BLIKa w aplikacji Nasz Bank?

Usługę BLIK w aplikacji Nasz Bank aktywujesz za pomocą jednego kliknięcia (w ustawieniach aplikacji).

Kod BLIK możesz wygenerować po zalogowaniu, na ekranie głównym aplikacji.

Aplikację znajdziesz w:

  • Google Play (pobierz "NASZ BANK")
  • App Store (pobierz NASZ BANK BSZŁ w Łowiczu).

Więcej o aplikacji Nasz Bank.

Regulamin BLIK w aplikacji Nasz Bank

 

 Jak zacząć korzystać z BLIKa w aplikacji SGB Mobile?

Aktywacja usługi po kliknięciu na logo BLIK na głównym ekranie aplikacji.

Kod BLIK możesz wygenerować przed zalogowaniem (z ekranu logowania) lub po zalogowaniu - z dolnego menu na ekranie głównym.

Przelew BLIK na telefon w SGB Mobile -  przekazywanie pieniędzy innym użytkownikom natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego.

Jak odbierać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile wejdź w zakładkę Profil, a nastepnie w ustawienia BLIK - wprowadź swój numer telefonu do odbierania przelewów BLIK. Podaj nadawcy przelewu swój numer telefonu, a po chwili środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie.

Jak wysyłać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile w głównym oknie aplikacji kliknij na logo BLIK - w lewym dolnym rogu wybierz "Przelew na telefon BLIK", wprowadź nazwę odbiorcy, jego numer telefonu oraz kwotę jaką chcesz przelać. Po chwili przelew zostanie zaksięgowany na koncie odbiorcy.

Aplikacja SGB Mobile jest dostępna w Google Play i w App Store.

Więcej o aplikacji SGB Mobile