Co to jest BLIK?
to sposób płatności dostępny dla klientów BSZŁ w Łowiczu w aplikacjach: Nasz Bank, SGB Mobile. To 6-cyfrowy kod, który pozwala m.in. na:
Jak płacić BLIKiem w Internecie?
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
Jak wypłacać BLIKiem w bankomacie?
Dowiedz się więcej o BLIKu na oficjalnej stronie usługi www.blik.com.
Jak zacząć korzystać z BLIKa w aplikacji Nasz Bank?
Usługę BLIK w aplikacji Nasz Bank aktywujesz za pomocą jednego kliknięcia (w ustawieniach aplikacji).
Kod BLIK możesz wygenerować po zalogowaniu, na ekranie głównym aplikacji.
Aplikację znajdziesz w:
Regulamin BLIK w aplikacji Nasz Bank
Jak zacząć korzystać z BLIKa w aplikacji SGB Mobile?
Aktywacja usługi po kliknięciu na logo BLIK na głównym ekranie aplikacji.
Kod BLIK możesz wygenerować przed zalogowaniem (z ekranu logowania) lub po zalogowaniu - z dolnego menu na ekranie głównym.
Przelew BLIK na telefon w SGB Mobile - przekazywanie pieniędzy innym użytkownikom natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego.
Jak odbierać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile wejdź w zakładkę Profil, a nastepnie w ustawienia BLIK - wprowadź swój numer telefonu do odbierania przelewów BLIK. Podaj nadawcy przelewu swój numer telefonu, a po chwili środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie.
Jak wysyłać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile w głównym oknie aplikacji kliknij na logo BLIK - w lewym dolnym rogu wybierz "Przelew na telefon BLIK", wprowadź nazwę odbiorcy, jego numer telefonu oraz kwotę jaką chcesz przelać. Po chwili przelew zostanie zaksięgowany na koncie odbiorcy.
Aplikacja SGB Mobile jest dostępna w Google Play i w App Store.
Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu, ul. Stary Rynek 18, 99-400 Łowicz, zarejestrowany w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040238, NIP 8340000658, REGON 000502581.