Świadczenie Dobry Start przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia. Wniosek o świadczenie Dobry Start można składać od 1 lipca do 30 listopada 2023 r.
od 1.07.2023 r. złożysz wniosek tylko elektronicznie,
30.11.2023 r. ostateczny termin składania wniosków.
Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.
Kto może ubiegać się o świadczenie 300plus?
Świadczenie Dobry Start przysługuje wyłącznie dzieciom uczącym się w szkole, z wyjątkiem szkoły policealnej i szkoły dla dorosłych, szkołę artystyczną, w której jest realizowany obowiązek szkolny lub nauki, a także młodzieżowy ośrodek socjoterapii, specjalny ośrodek szkolno-wychowawczy, specjalny ośrodek wychowawczy, ośrodek rewalidacyjno-wychowawczy. Program nie obejmuje dzieci chodzących do przedszkola i do zerówki. Nie obejmuje także studentów, uczniów szkół policealnych i uczniów szkół dla dorosłych.
Jak wypełnić wniosek Dobry Start w systemie bankowości elektronicznej Banku?
Do wypelnienia wniosku potrzebujesz danych osobowych swoich i dzieci, dla których składasz wniosek o świadczenie Dobry Start, w tym dzieci. Te dane, którymi dysponuje Bank, zostaną zaczytane z systemu Banku automatycznie.
Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej.
Wejdź do zakładki "Świadczenia",
Wypełnij dane we wniosku podążając za instrukcjami na ekranie. Jeżeli jakiekolwiek dane podane w Banku uległy zmianie, uaktualnij je podczas wypełniania wniosku.
Załącz załączniki do wniosku, o ile będą one wymagane.
Zatwierdź i zakończ wniosek.
Pobierz i zapisz w bezpiecznej lokalizacji potwierdzenie złożenia wniosku oraz kopię wypełnionego wniosku Dobry Start. To jedyny moment, kiedy będzie możliwe pobranie kopii wniosku złożonego za pośrednictwem Banku.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
*Uwaga! Podczas składania wniosku prosimy upewnić się, że przeglądarka internetowa nie blokuje wyskajujących okienek (w dolnej lub górnej częsci przeglądarki może pojawić się komunikat o zablokowaniu wyskakującego okna; należy zezwolić przeglądarce na otwieranie takich okien).
Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu, ul. Stary Rynek 18, 99-400 Łowicz, zarejestrowany w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040238, NIP 8340000658, REGON 000502581.