Dzięki aplikacji mobilnej Nasz Bank i kodowi QR wyświetlanemu na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu czy klawiatury urządzenia.
Oprócz tego, że transakcja trwa krócej niż przy wykorzystaniu karty lub Blika jest bezpieczniejsza z punktu widzenia ryzyka zakażenia np. koronawirusem.
Nowy sposób wypłaty gotówki jest dostępny dla klientów Banku Spółdzielczego Ziemi Łowickiej w Łowiczu w następujących bankomatach w:
- Dmosinie,
- Domaniewicach,
- Gołkowie,
- Jabłonowie,
- Kołacinie,
- Lesznowoli,
- Łowiczu (ul. Stary Rynek 18),
- Mrokowie,
- Nieborowie,
- Nowej Iwicznej.
Rozwiązanie pozwala nie tylko na wypłaty, ale także wpłaty gotówki bezpośrednio na rachunki bieżące, z czasem księgowania liczonym w sekundach. Możliwość wpłaty gotówki udostępniliśmy Państwu w bankomatach recyklingowych w:
- Domaniewicach,
- Dmosinie.
Jak smartKARTA działa w praktyce? Transakcja definiowana jest w aplikacji mobilnej, a ekran bankomatu służy wyłącznie do potwierdzenia transakcji, poprzez zeskanowanie smartfonem wyświetlanego na nim QR kodu. Operacja jest błyskawiczna, a klient bez dodatkowych czynności może odebrać gotówkę. W aplikacji Nasz Bank klient potwierdza przeprowadzaną operację wpłaty lub wypłaty za pomocą mobilnej autoryzacji.
Na naszym profilu na facebooku opublikowaliśmy film przedstawiający funkcjonalność smartKARTY. Zachęcamy do obejrzenia i polubienia naszego profilu na facebooku
Jak krok po kroku wygląda wpłata/wypłata gotówki w bankomacie sprawdzisz w krótkiej instrukcji.
Jeśli potrzebujesz więcej aktualnych informacji o smartKARCIE znajdziesz je na smartKARTA.pl
Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu, ul. Stary Rynek 18, 99-400 Łowicz, zarejestrowany w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040238, NIP 8340000658, REGON 000502581.