01.02.2022

Przelew na telefon BLIK

1 stycznia 2022 w aplikacji SGB Mobile udostepniliśmy naszym Klientom nową funkcjonalność - przelew BLIK na telefon. Przelewy BLIK na telefon to przekazywanie pieniędzy innym użytkownikom natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego.

W opiniach klientów przelew na telefon BLIK to jedna z najchętniej wykorzystywanych usług w aplikacjach bankowych. Umożliwia natychmiastowe przekazanie pieniędzy na rachunki w różnych bankach, które obsługują te funkcję BLIKA. Usługa cieszy się szczególną popularnością wśród młodych klientów.

Obecnie już ponad 10 milionów użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce może wysyłać i odbierać tego typu przelewy. Oznacza to, że od teraz klienci Banku Spółdzielczego Ziemi Łowickiej w Łowiczu będą mogli przekazać pieniądze swoim znajomym natychmiast, także do innego banku.

Jak korzystać z przelewów BLIK na telefon w SGB Mobile?

Jak odbierać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile wejdź w zakładkę Profil, a następnie w ustawienia BLIK - wprowadź swój numer telefonu do odbierania przelewów BLIK. Podaj nadawcy przelewu swój numer telefonu, a po chwili środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie.

Jak wysyłać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile w głównym oknie aplikacji kliknij na logo BLIK - w lewym dolnym rogu wybierz "Przelew na telefon BLIK", wprowadź nazwę odbiorcy, jego numer telefonu oraz kwotę jaką chcesz przelać. Po chwili przelew zostanie zaksięgowany na koncie odbiorcy.

Pokaż wszystkie aktualności