10.06.2021

Komunikat dotyczący funkcjonowania usługi 3D Secure

KOMUNIKAT

dotyczący funkcjonowania usługi 3D Secure

(płatności kartą w Internecie)

Szanowny Kliencie,

przypominamy, że przy płatnościach kartą w internecie może być wymagane dodatkowe uwierzytelnienie usługą 3D Secure, czyli potwierdzenie transakcji poprzez:

  • podanie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie kodu przesłanego za pomocą SMS na numer telefonu komórkowego powiązanego z kartą klienta lub
  • potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej SGB Mobile (nie dotyczy kart walutowych oraz wszystkich kart klientów instytucjonalnych, aplikacja SGB Mobile dedykowana jest wyłącznie dla klientów indywidualnych).

Metodę uwierzytelniania transakcji w internecie można ustalić:

  • na infolinii Call Center pod numerem 800 888 888 (bezpłatne połączenie) lub
  • w placówce Banku lub
  • w aplikacji mobilnej SGB Mobile (dot. wyłącznie klienta indywidualnego)  – w aplikacji możliwa jest aktywacja usługi 3D Secure poprzez wybranie autoryzacji mobilnej.

W przypadku nie wybrania żadnej metody potwierdzania transakcji z wykorzystaniem usługi 3D Secure (aplikacja SGB Mobile lub odpowiedź na pytanie weryfikacyjne + sms) nie będzie można zapłacić za transakcje wykonywane w internecie, jeżeli sklep internetowy będzie wymagał dodatkowego potwierdzenia.

Ponadto informujemy, że posiadamy dwie aplikacje mobilne: SGB Mobile (dedykowana tylko dla klientów indywidualnych) oraz Nasz Bank (aplikacja dedykowana dla wszystkich klientów) dostępne w sklepie Google Play oraz App Store, zachęcamy do ich pobrania i korzystania z mobilnej bankowości.

 

Pozdrawiamy

Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu

Pokaż wszystkie aktualności